OST JIKA ITU TAKDIRKU - KURELAKAN JIWA by HAZAMA


KURELAKAN JIWA-HAZAMA

Kusangka hidupku Selamanya kelam  , Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta…
Memaksa diriku Menapaki jalan , Arah yang tak pernah ku mahu dalam hatiku…
Kini kau pun hadir , Memberi cahaya , Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri…
Menuntun hatiku , ke palung asmara , Seakan ku hidup kembali dari matiku…
Engkaulah cinta , Yang selama ini aku cari…
Ku Relakan Jiwa , Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu…
Kerna engkaulah nadi yang menghidupkan aku , Yang mampu melarutkian setiap sepi hatiku…

“HATI , BUKAN UNTUK DIMILIKI, TAPI HATI UNTUK DICINTA DAN MENCINTAI, KURELAKAN JIWAKU PADAMU.”

Engkaulah cinta , Yang selama ini aku cari….
Ku relakan jiwa , Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu…
Kerna engkaulah nadi yang menhidupkan aku, Yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku….
Seandainya waktu, Tak pernah pertemukan aku dengan dirimu , Akan kubiarkan mati hatiku selamanya ,hingga engkau datang membangunkan aku….








Comments

Popular Posts