RED POMEGRANATE WHITENING (CLEANSER & LOTION) MURAH


PRODUK RED POMEGRANATE WHITENING ADA DUA. IAITU CLEANSER DAN LOTION. UNTUK KESAN YANG BAIK, DISARAN MENGAMBIL KEDUA-DUA PRODUK.

♥ CLEANSER♥
:: RED POMEGRANATE Whitening Cleanser (Face & Body) adalah sabun pembersih tubuh dan boleh dipakai di wajah. Dengan kandungan bahan-bahan alami dan ekstrak buah red pomegranate mampu MEMUTIHKAN dan menghaluskan kulit tubuh secara kekal dalam pemakaian beberapa minggu. Dapatkan tubuh putih mulus seperti artis Korea. Dipakai dan saranan oleh Artis Korea Song He Gyo.
:: KEHEBATAN RED POMEGRANATE WHITENING CLEANSER :
-Mampu membersihkan sampai ke dalam pori-pori
-Dapat digunakan pada tubuh dan wajah
-MEMUTIHKAN dengan sempurna
-Mengencangkan
-Menghilangkan pori-pori yang besar
-Mengurangkan jerawat (wajah mahupun ditubuh (punggung)
:: RED POMEGRANATE CLEANSER, sejak dulu sudah jadi rahsia para artis Korea untuk memutihkan dan melembutkan kulit mereka, sehingga boleh tampil putih, mulus, lembut dan berseri.Dipakai ketika mandi menggantikan sabun biasa, gosok dengan lembut dan biarkan selama 3-5minit sebelum dibilas! Kulit putih mulus berseri ala Song Hye Kyo sudah bukan mimpi lagi!
:: RED POMEGRANATE CLEANSER sudah teruji dan terbukti membuat kulit jadi lebih putih, lembut, mulus, berseri & wangi. Ini adalah benar-benar rahsia KULIT PUTIH, MULUS, BERSERI ala artis-artis Korea nih! Seminggu pakai saja sudah kelihatan bezanya!
:: CARA PENGGUNAAN :
* Ketika mandi, basahkan tubuh. Kemudian, oleskan whitening cleanser ke seluruh tubuh. Biarkan 3 - 8 minit (Jangan kena air dulu, gosok sesekali). Selepas itu, baru bilas dgn air.
* Dipakai sebagai pengganti sabun mandi biasa.
* Pakai seminggu sekali sahaja sudah mampu menampkan bezanya. Kulit akan jadi lebih PUTIH, LEMBUT, MULUS, GEBU & BERSERI.


♥ LOTION ♥




:: FUNGSI RED POMEGRANATE WHITENING LOTION ::
RED POMEGRANATE Whitening Lotion highly recommended by : Song Hye Kyo (Artis Korea)
:: Red Pomegranate Whitening Lotion adalah Lotion dengan kandungan SPF50 dan dapat memutihkan kulit muka dan wajah sekaLigus mempunyai fungsi sebagai sunlock karena mempunyai SPF50/PA + + yang mampu melindungi kulit dari sinar matahari.
:: Lotion ini multifungsi, dpt memutihkan tidak hanya wajah namun juga dpt digunakan ditubuh juga mencegah kuLit kering.
Selain dari berfungsi sebagai pencerah & membuat kulit putih bersih, lotion ini juga mengandungi SPF/ sunblock utk melindungi kulit dari sinar matahari.
:: RED POMEGRANATE memberikan perlindungan, merawat & menjadi solusi untuk mereka yg mendambakan kulit putih mulus.
:: CARA GUNA RED POMEGRANATE WHITENING LOTION ::
Selepas mandi / keluar rumah / nak pergi date ke, sapukan lotion di wajah / tubuh secara merata TANPA perlu dibilas.
:: KANDUNGAN RED POMEGRANATE WHITENING LOTION ::
cocoa polyphenols, red pomegranate essence, rose essence, melatonin, 5 pulse Melaleuca, hydrolyzed pearl, South Korea and the SO-date repair ertian body sculpting factor whitening arbutin and other factors.



♥ TESTIMONI ♥








♥ PRICE ♥

DI BULAN LEO SHOP:
CLEANSER 300G RM30 INCLUDE POST SM. (PASARAN SELLER LAIN RM40)

LOTION 400G BUKAN 300G RM30 INCLUDE POST.
(PASARAN SELLER LAIN RM45 300G)


PAKEJ COMBO CLEANSER 300G + LOTION 400G = RM55 
nOW ONLY RM50 INCLUDE POST SM







JOM GEBU GEBAS MACAM ARTIS KOREA.
ORDER NOW SEMENTARA STOCK MASIH ADA
KLIK SINI UNTUK ORDER OR SMS 0177211476

^___^


Comments

Popular Posts