PRODUK PANAS 2013

hai kawan-kawan :)
korang nak tahu tak, apa produk panas untuk tahun 2013 ni ? produk yang saya maksud kan adalah SUPRACOLOR FOUNDATION. by KRYOLAN.
asas makeup ini amat digemari oleh jurusolek makeup artis seperti malaysia, indonesia dan Germany. mak andam yang solek pengantin juga gemar menggunakan  SUPRACOLOR FOUNDATION untuk menyolek pengantin. ( patutlah pengantin kulit merela nampak cantik dan shining ^_^ )

KEISTIMEWAAN Supracolor Foundation by Kryolan (Germany) : 

♥ sesuai utk semua jenis kulit.
♥ pemakaian yg mudah hanya sapu d sluruh muka n ratakan s
♥ supra foundation tahan sehingga 8 jam.
♥ Memberi efek kulit muka yg licin.
♥ Menutup parut jerawat, jeragat & cela
♥ Amat jimat!! hanya oles sdkt shj dpt diseratakan keseluruhan wajah.
♥ muka nampak Flawless sebab senang rata.
♥ Muka nampak seakan lilin.
♥ Bila ambil gambar pun, muka akan jadi FLAWLESS!!!
♥ Diformulasi khusus untuk foundation, bertekstur halus dan lembut,dan menjaga kulit senantiasa lembut dan tahan lama.

PRODUK PANAS INI, memang mahal. RM110 untuk pack 60gram. tapi kami ada membuat pack yang lebih kecil iaiitu 7 gram HANYA RM34. untuk pengetahuan anda, 7gram ini boleh tahan pakai hingga 2 bulan jika dipakai hari-hari. jika tak pakai hari-hari mungkin boleh bertahan 4 ke 5 bulan. SANGAT JIMAT.

saya sendiri telah mencubanya. memang berpuas hati. si dia pon prasan. dia PUJI saya semakin CANTIK. (OMG , happy sangat time tu, perempuan mana yang tak suka di puji kan, hehe) kawan-kawan pun cakap jerawat ,parut dah kurang. bila datang rumah saudara-mara, diaorang tengok kan je, mungkin tak percaya dengan perubahan saya. saya start menggunakan produk ini 11 mac 2013. saya pakai waktu nak pergi hang out je. klau pegi pasa malam ke, supermarket ke, tak pakai la sebab nanti orang kata over pulak bermakeup makeup bagai pegi pasa malam je kot. hehehe. tapi terserah kepada anda. 

apa lagi kawan-kawan jom la cuba. anda boleh order dari saya. HANYA RM34 anda akan nampak cantik dan dikagumi ramai. add kedai saya BULAN LEO SHOP di FACEBOOK
 https://www.facebook.com/bulan.syedibrahim?ref=tn_tnmn 

PM je, SAYA akan balas secepat yang mungkin ;)









^^HAPPY SHOPPING WITH BULAN LEO SHOP^^
^^THANK YOU DEAR^^


Comments

Popular Posts