Wednesday, 15 August 2012

lagi 3 hari nak raye

Bersempena dgn nak sambut hari raye ahad nie, aku nk ucap kan SELAMAT HARI RAYE AIDILFITRI . gembire sgt, x saba nak balek raye. Aku balek esok, tengah hari. Budak umah aku semua dah balek kecuali faridah, dy pon balek esok. Sbb dy balek Sarawak, jauh tu.. aku balek johor je ot. 5 jam pejalanan. Haha.
Mak aku tpon, dy kate taon nie kteorg nak beraye kat kote tinggi, kat penggerang. Aku x pnah kot beraye kat sane. Mungkin seronok. Nnti bole la aku snap gmba kat tepi pntai kat situ. Hehe.
Taun nie, kiteorg 1 fmily beli bju same. Wane coklat2 kunig. Xpnah ade baju same 1 fmly. Nie baru first time. Aku RINDU SANGAT kat fmly aku. Da lame xbalek. Last balek ritu mase smbut pause . hehe.
Dah lame x jumpe abang aku, sbb dy keje kt masai, klau aku balek umah pon, dy xde kat umah. Time raye nie la kteorg semua nk bertemu. Fmly aku kecik je pon. Sikit, x ramai sbb blom berkembag pn.haha. bile lah abg gn akak aku nk kawen erk?? Aku teringin jugak nk ade anak sedare.huhu.  atok, sy rindu atok la. Wlaupon sy jarag bercakap gn atok, tp sy syg atok.
Dan buat Arwah sedare mare aku, semoge tenang kalian di sana ye. Amin.
Itu saje lah untuk malam nie ye..assalamualaikum. 


No comments:

Post a Comment