Saturday, 4 August 2012

cintaku bertepuk sebelah tgan...




Assalamualaikum… aku nk tanye korag.. malu kan kalau kite dah luahkan perasaan tapi lepas tu orang tu wat bodoh je gan kite? Serius, aku sgt malu… aku tawu aku x cntik, xde test yang mcam dy nak.. rase menyesal sgt sbb luahkan perassan, dan berterus terang sape aku.. kalu la bole putarkan mase balek..
Lepas dy tawu sape aku, dy trus private semua gmba2 fb dy.. msti tkot aku nk tgok… buruk sgt ke aku nie?? Erm… macam mne nie.. segan, malu.. xnk terserempak gn dy lg.. tapi aku akn berpure2 x malu..haha.. tpi hakikatnyer, hanye aku gn ALLAH je yg taw… DY BETOL2 XSUKE AkU LA.. SEDIH, KECIWE, PATAH HATI, PATAH SEMANGAT, xnak kwan awak...

No comments:

Post a Comment