Sunday, 24 June 2012

memori cinte luke

sekarang ni tgah hujan, sambil hujan, main belon buih sabon tu, angin kuat..
jauh belon2 sy terbang dah nak smpai hutan kat blkag kolej tu...suasana
sejuk, tgah2 tiup belon sy teringat kat seseorang.. seseorg yg pnah singgah
 di hati sy...dulu, dia selalu meluahkan perasaan nya kat sy,walaupon tiada
 respon dari sy, tanpe jemu dia mengatakan kata2 cinte dan jnji2 yg manis... 
namun, skrg dia dah pergi...dah tak de kata2 cinte nyer pada saya..tak de
 lagi gelak ketawe nyer yg ceria...perasaan cinte nyer dah berpindah kat
 perempuan laen, mungkin perempuan tu dpat membalas cinte nyer...saya
 redha, sy tawu , antare kami tiada jdoh.. semoge awak bahagia.. 
YA ALLAH bntu lah hmba mu ini utk melupakan nyer, dan bantu lah aku
, untuk menjadi insan yg SETIA ..


pergilah engkau seperti belon yg ku tiup tadi... haha








2 comments:

  1. so sweet......tsentak skjp jiwa da rga aku.....hehehehhhhe.....takdir n ptumuan di tgn Allah swt

    ReplyDelete
  2. erm.. ye... redha je.. ^_^ hehe

    ReplyDelete